ارزیابی عملکرد
- پایش ، اندازه گیری ، تحلیل و ارزیابی
- هدف از این زیر بخش در ایزوسافت اطمینان از این است که سازمان پایش ، اندازه گیری ، تحلیل و ارزیابی را انجام می دهد تا بتواند مشخص کند که آیا نتایج مورد نظر حاصل شده است یا خیر.
- سازمان ملزم است تا آنچه را که باید مورد پایش و اندازه گیری قرار گیرد و روش هایی که برای تحلیل و ارزیابی عملکرد و اثربخشی سیستم مدیریت استفاده می شود ، تعیین کند.
- یادآور می شود هنگام بررسی عملکرد و اثربخشی یک سیستم مدیریت، "عملکرد" نتایج قابل اندازه گیری سازمان است و "اثربخشی" میزان تحقق فعالیتهای برنامه ریزی شده و دستیابی به نتایج برنامه ریزی شده است.
سوابق ارزیابی انطباق

برنامه ریزی ارزیابی انطباق

سابقه بازنگری مدیریت

برنامه بازنگری مدیریت

سوابق ممیزی داخلی

برنامه ممیزی داخلی

سوابق تحلیل داده ها

تحلیل و ارزیابی و روش تحلیل و ارزیابی

سوابق ارزیابی رضایت مشتری

شیوه ارزیابی رضایت مشتری

رضایت مشتری

روش تحلیل و ارزیابی
