روش تحلیل و ارزیابی
روش تحلیل و ارزیابی
- سازمان در هنگام تعیین آنچه که نیاز به پایش و یا اندازه گیری دارد ، باید اقدامات مورد نیاز مانند ایجاد سیستم مدیریت و فرآیندهای آن، اهداف، برنامه ریزی و کنترل عملیاتی، رضایت مشتری، تحلیل و ارزیابی، ممیزی های داخلی و بازنگری مدیریت را در نظر بگیرد.
- سپس سازمان باید چگونگی انجام پایش ، اندازه گیری ، تحلیل و ارزیابی و منابع و آنچه که لازم خواهد بود را تعیین کند.
- سازمان همچنین باید تصمیم بگیرد که چه داده هایی به عنوان شواهد نتایج پایش ، اندازه گیری، تحلیل و ارزیابی حفظ شود.