سامانه و نرم افزار تحت وب ایزوسافت
  • خانه
  • درباره ما
  • تماس با ما
عضویت و استفاده رایگان
ورود به ناحیه کاربری
۵۴ ۲۷ ۹۱۰۰ (۰۲۱)

بهبود

  • هدف از این بخش در ایزوسافت این است که سازمان فرصتها ی بهبود را تعیین و همچنین برنامه ها و در واقع اقداماتی را برای دستیابی به نتایج مورد نظر و افزایش رضایت مشتری انجام دهد.
  • بهبود ها می تواند با بهبود محصولات و خدمات سازمان ، اصلاح یا جلوگیری از اثرات ناخواسته و بهبود عملکرد و کارآیی سیستم مدیریت، به سازمان کمک کند تا نیازهای و انتظارات مشتری را برآورده سازد.
  • روشهای مختلفی برای انجام بهبود وجود دارد ، از جمله:

الف) انجام اقدامات برای جلوگیری از وقوع مجدد عدم انطباق ،

ب) گام های کوچک فعالیتهای بهبود در حال انجام  که در فرایندها ، محصولات یا خدمات موجود اجرا می شود.

ج) پروژه هایی که می توانند منجر به ایجاد تغییرات چشمگیر در فرآیندهای موجود ، اجرای فرایندها ، محصولات یا خدمات جدید یا معرفی فن آوری ها یا نوآوریهای جدید انفجاری شوند.


تمام حقوق مادی و معنوی این محصول متعلق به ایزوسافت می باشد.