بهبود
- هدف از این بخش در ایزوسافت این است که سازمان فرصتها ی بهبود را تعیین و همچنین برنامه ها و در واقع اقداماتی را برای دستیابی به نتایج مورد نظر و افزایش رضایت مشتری انجام دهد.
- بهبود ها می تواند با بهبود محصولات و خدمات سازمان ، اصلاح یا جلوگیری از اثرات ناخواسته و بهبود عملکرد و کارآیی سیستم مدیریت، به سازمان کمک کند تا نیازهای و انتظارات مشتری را برآورده سازد.
- روشهای مختلفی برای انجام بهبود وجود دارد ، از جمله:
الف) انجام اقدامات برای جلوگیری از وقوع مجدد عدم انطباق ،
ب) گام های کوچک فعالیتهای بهبود در حال انجام که در فرایندها ، محصولات یا خدمات موجود اجرا می شود.
ج) پروژه هایی که می توانند منجر به ایجاد تغییرات چشمگیر در فرآیندهای موجود ، اجرای فرایندها ، محصولات یا خدمات جدید یا معرفی فن آوری ها یا نوآوریهای جدید انفجاری شوند.
سوابق بهبود

عدم انطباق و اقدام اصلاحی
