سامانه و نرم افزار تحت وب ایزوسافت
  • درباره ما
  • راهنمای سایت
  • تماس با ما
عضویت و استفاده رایگان
ورود به ناحیه کاربری
۵۴ ۲۷ ۹۱۰۰ (۰۲۱)

  1. راهنمای سایت
  2. عناوین بندها/الزامات استاندارد
  3. ارزیابی عملکرد
  4. شیوه ارزیابی رضایت مشتری

شیوه ارزیابی رضایت مشتری

شیوه ارزیابی رضایت مشتری

  • سازمان باید مشتریانی را که از آنها می خواهد بازخورد رضایت مشتری داشته باشد و چگونگی پایش اطلاعات را تعیین کند.
  • سازمان می تواند هنگام اتمام معامله از هر مشتری درخواست بازخورد کند یا از یک نمونه جامعه آماری بر اساس تعداد هدف فروش ، مشتریانی که سفارشات مکرر دارند یا مشتریان جدید، استفاده کند. این می تواند به صورت مداوم یا با تواتر خاصی که توسط سازمان تعیین شده است ، انجام شود.

نکته: هنگام تعیین «معیار موردسنجش» می توانید شاخص های کمی معیار هم ذکر کنید، برای مثال معیار: میزان رضایت از پاسخگو بودن سازمان (1: بسیار ناراضی/2: ناراضی/3: نظر ممتنع/4: راضی/5: بسیار راضی)


درباره ما   راهنمای سایت   تماس با ما   عضویت و استفاده رایگان   ورود به ناحیه کاربری  
© تمام حقوق مادی و معنوی این محصول متعلق به ایزوسافت می باشد.