سامانه و نرم افزار تحت وب ایزوسافت
  • درباره ما
  • راهنمای سایت
  • تماس با ما
عضویت و استفاده رایگان
ورود به ناحیه کاربری
۵۴ ۲۷ ۹۱۰۰ (۰۲۱)

  1. راهنمای سایت
  2. عناوین بندها/الزامات استاندارد
  3. موقعیت سازمان
  4. شناسایی نیازها و انتظارات دینفعان

شناسایی نیازها و انتظارات دینفعان

  • درک نیازها و انتظارات طرفهای ذینفع
  • هدف این امر، غیر از صرفاً الزامات مشتریان مستقیم، اطمینان از درنظرگرفتن الزامات ذیربط طرف های ذینفع مرتبط سازمان می باشد.
  • هدف، تمرکز صرف روی آن طرف های ذینفع مرتبطی است که می توانند بر توانایی سارمان برای ارائه محصولات و خدماتی که الزامات را برآورده می سازند تأثیر داشته باشند.
  • سازمان می تواند برای کمک به شناسایی طرف های ذینفع مرتبط، ابتدا مشکلات و پیامدهای داخلی و خارجی خود را درنظربگیرد.
  • فهرست طرف های ذینفع می تواند برای هرسازمانی منحصر بفرد باشد.

سازمان می تواند معیارهایی را برای تعیین طرف های ذینفع مرتبط با درنظرگرفتن موارد زیر ایجاد نماید:

  • الف) نفوذ یا تأثیر احتمالی آنها روی عملکرد یا تصمیمات سازمان
  • ب) توانایی آنها در ایجاد ریسک ها و فرصت ها
  • ج) نفوذ یا تأثیر احتمالی آنها روی بازار
  • د) توانایی آنها در تأثیر روی سازمان از طریق تصمیمات یا فعالیت های آنها

درباره ما   راهنمای سایت   تماس با ما   عضویت و استفاده رایگان   ورود به ناحیه کاربری  
© تمام حقوق مادی و معنوی این محصول متعلق به ایزوسافت می باشد.