سامانه و نرم افزار تحت وب ایزوسافت
  • درباره ما
  • راهنمای سایت
  • تماس با ما
عضویت و استفاده رایگان
ورود به ناحیه کاربری
۵۴ ۲۷ ۹۱۰۰ (۰۲۱)

  1. راهنمای سایت
  2. عناوین بندها/الزامات استاندارد
  3. بهبود
  4. سوابق بهبود

سوابق بهبود

سوابق بهبود

  • هدف از این بخش در ایزوسافت این است که سازمان به طور مستمر از مناسب بودن ، کفایت و اثربخشی سیستم مدیریت خود اطمینان داشته باشد.
  • بهبود مستمر می تواند شامل اقداماتی برای افزایش سازگاری خروجی ها ، محصولات و خدمات ، به منظور افزایش سطح انطباق خروجی ها ، بهبود قابلیت فرآیند و کاهش تنوع فرآیند باشد. این کار به منظور ارتقاء عملکرد سازمان و بهره مندی مشتریان و طرفهای ذینفع ذیربط انجام می شود.
  • سازمان باید نتایج حاصل از تحلیل و ارزیابی و بازنگری مدیریت را در نظر بگیرد تا مشخص کند که آیا اقدامات بهبود مستمر لازم است. سازمان باید اقدامات لازم را برای بهبود مناسب بودن ، کفایت و اثربخشی سیستم مدیریت در نظر بگیرد.
  • روش ها و ابزارهای مختلفی وجود دارد که سازمان می تواند برای انجام فعالیتهای بهبود مستمر (کایزن) در نظر بگیرد. مثالها می توانند این موارشامل باشند: روش شش سیگما، ابتکارات "لخم"؛ الگوبرداری و استفاده از مدلهای خودارزیابی.

درباره ما   راهنمای سایت   تماس با ما   عضویت و استفاده رایگان   ورود به ناحیه کاربری  
© تمام حقوق مادی و معنوی این محصول متعلق به ایزوسافت می باشد.