سوابق ارزیابی رضایت مشتری
سوابق ارزیابی رضایت مشتری
- سازمان باید بتواند بعد از تحلیل و ارزیابی، نتایج میزان رضایت مشتری را تعیین کند و براساس این اطلاعات اقدام کند.
- این اطلاعات باید ورودی بازنگری مدیریت باشد و برای تعیین اینکه آیا اقدامات برای بهبود رضایت مشتری ضروری است مورد استفاده قرار گیرد.
- برای ثبت سوابق در ایزوسافت، مشتری موردارزیابی را از لیست انتخاب کرده، معیار مورد ارزیابی را که در بخش شیوه ارزیابی رضایت مشتری تعیین کرده بودید، انتخاب نموده و نتیجه پایش/اندازه گیری معیار ذیربط را ثبت نمایید.