سامانه و نرم افزار تحت وب ایزوسافت
  • درباره ما
  • راهنمای سایت
  • تماس با ما
عضویت و استفاده رایگان
ورود به ناحیه کاربری
۵۴ ۲۷ ۹۱۰۰ (۰۲۱)

  1. راهنمای سایت
  2. عناوین بندها/الزامات استاندارد
  3. ارزیابی عملکرد
  4. سوابق ارزیابی رضایت مشتری

سوابق ارزیابی رضایت مشتری

سوابق ارزیابی رضایت مشتری

  • سازمان باید بتواند بعد از تحلیل و ارزیابی، نتایج میزان رضایت مشتری را تعیین کند و براساس این اطلاعات اقدام کند.
  • این اطلاعات باید ورودی بازنگری مدیریت باشد و برای تعیین اینکه آیا اقدامات برای بهبود رضایت مشتری ضروری است مورد استفاده قرار گیرد.
  • برای ثبت سوابق در ایزوسافت، مشتری موردارزیابی را از لیست انتخاب کرده، معیار مورد ارزیابی را که در بخش شیوه ارزیابی رضایت مشتری تعیین کرده بودید، انتخاب نموده و نتیجه پایش/اندازه گیری معیار ذیربط را ثبت نمایید.

درباره ما   راهنمای سایت   تماس با ما   عضویت و استفاده رایگان   ورود به ناحیه کاربری  
© تمام حقوق مادی و معنوی این محصول متعلق به ایزوسافت می باشد.