سامانه و نرم افزار تحت وب ایزوسافت
  • درباره ما
  • راهنمای سایت
  • تماس با ما
عضویت و استفاده رایگان
ورود به ناحیه کاربری
۵۴ ۲۷ ۹۱۰۰ (۰۲۱)

  1. راهنمای سایت
  2. عناوین بندها/الزامات استاندارد
  3. ارزیابی عملکرد
  4. تحلیل و ارزیابی و روش تحلیل و ارزیابی

تحلیل و ارزیابی و روش تحلیل و ارزیابی

تحلیل و ارزیابی

هدف از این بخش در ایزوسافت این است که سازمان بتواند داده ها و اطلاعات حاصل از نتایج پایش و اندازه گیری را تحلیل و ارزیابی کند تا مشخص شود آیا فرایندها ، محصولات و خدمات الزامات را برآورده می کنند و هرگونه اقدامات و فرصت های لازم را برای بهبود تعیین نماید.

روش تحلیل و ارزیابی

نمونه هایی از منابع داده می توانند شامل موارد زیر باشند:

الف) محصول: بازده؛ انطباق با الزامات خاص (به عنوان مثال مشتری ، قانونی ، نظارتی)؛ نرخ عدم انطباق به عنوان مثال قطعات در هر میلیون - PPM؛ ضایعات و دوباره کاری، تحویل به موقع، برآورده کردن سفارش؛

ب) عملکرد سرویس: دفعات صف؛ نشانه حل مشکلات مشتری؛ سهولت دسترسی؛ پاکیزگی؛ خانه داری؛ دوستی؛

ج) نتایج حاصل از پایش درک مشتری؛

د) تحویل پروژه ها برای برنامه ریزی (به عنوان مثال بودجه و زمان بندی)؛

ه) بررسی موارد اقدام در مورد ریسکها و فرصتها (به عنوان مثال صورت جلسات)

و) تحویل به موقع و کیفیت (به عنوان مثال مرجوعی ها) برای ارائه دهندگان خارجی؛

ز) وضعیت اهداف.

  • سازمان باید در نظر بگیرد که با چه تواتری داده هایی را که به تعیین زمینه هایی برای بهبود کمک می کنند ، تجزیه و تحلیل می کند.
  • این می تواند به توانایی سازمان در بازیابی اطلاعات به صورت الکترونیکی یا تهیه دستی اطلاعات باشد.
  • سازمان باید اطمینان حاصل کند که روش ها و کیفیت داده ها (به عنوان مثال نمونه آماری، بی طرفانه ، کامل ، دقیق ، توانمند بودن) اطلاعات مفیدی را برای تصمیمات مدیریت فراهم می کنند. تکنیک های آماری می توانند ابزارهای مفیدی برای فرآیندهای تحلیل و ارزیابی باشند

درباره ما   راهنمای سایت   تماس با ما   عضویت و استفاده رایگان   ورود به ناحیه کاربری  
© تمام حقوق مادی و معنوی این محصول متعلق به ایزوسافت می باشد.