بررسی سفارش مشتری
سازمان باید موارد زیر را درباره سفارش مشتری بررسی کند:
نیاز به تحویل و خدمات پس از تحویل نظیر حمل و نقل، آموزش کاربر، نصب در محل، وارانتی، تعمیرات و پشتیبانی مشتری
آیا الزامات می توانند برآورده شوند، برای مثال محصول یا خدمت باید بتواند انتظارات مشتری را برآورد کند (مثلاً انتظار می رود اتاق هتل تمیز بوده و از امکانات اولیه برخوردار بوده و کارکنان مؤدب و راهنما باشند یا آب بسته بندی شده در بطری باید برای نوشیدن ایمن باشد)
الزامات دیگری که سازمان برای برآورده شدن بیشتر انتظارات مشتری، افزایش رضایت مشتری یا انطباق با خط مشی های داخلی بانتخاب می کند
آیا الزامات قانونی قابل کاربرد درنظرگرفته و به آنها اشاره شده است
آیا تغییرات قرارداد یا سفارش، اعمال شده اند