ارتباطات
ارتباطات
در بخش ارتباطات ایزوسافت، سازمان باید طرف های داخلی (درهمه سطوح داخل سازمان) و طرف های خارجی (ذینفعان) مرتبط (نظیر مشتریان، فراهم کنندگان بیرونی مورد استفاده برای منبع محصولات و خدمات یا نهادهای قانونی) را مشخص کند.
همچنین سازمان باید مشخص کند چه کسی اطلاع رسانی خواهد کرد. این امر به ماهیت ارتباطات و کسی که سازمان به آن اطلاع رسانی می کند، بستگی دارد. برای مثال، مدیریت ارشد ممکن است پیرو اینکه احتمالاً مسئول فرایند خرید با فراهم کنندگان بیرونی تبادل اطلاعات می کند، با افراد سازمان تبادل اطلاعات نماید.
فرایندهای اثربخش ارتباطی سازمان باید ایجاد شده و افراد توانمندی را برای ارسال و دریافت سریع اطلاعات و عمل طبق آن، اعتمادسازی میان یکدیگر، انتقال اهمیت رضایت مشتری، عملکرد فرایند و ... و شناسایی فرصت های بهبود تعیین کند.